C-Efe 3 kez yaşadım maalesef en ağırı ilki idi. Hemen hastaneye gittik sanayi tipi süt sağma makinaları ile sağarak tıkalı olan süt kanalları açıldı. İlaç vs kullanmadım.
en iyi gelen şey sıcak kompres hatta mümkünse haşlanmış sıcak lahana. Canınız bir şey çekti ve yiyip içmediyseniz o da yapıyor gerçekten hurafe falan değil 😁 ben bebeğimi emzirirken asla sağlıksız birşey yemedim ama bir gün canım kola çekti ama alıp içmedim gaz yapacağı İçin,akşamına 3. Mastit i yaşadım eşimin annesi bir yudum kola iç çok canın çekti dedi ve bir yudum alınca gerçekten tıkanıklık yavaşça açıldı 🤓