33 günlük bebeğim hala sarılığımz var en son dr bi ton test yaptı temşz cıktı şükür bi tek sarılık 10.1 cıktı anne sütü sarılığı dedi 4 5 aylık olunca gecer dedi nedir bu anne sütü sarılığı aranzda olan var mı neler yapıyosunuz emzirmeye devam et dedi dr ben acaba arada bi mama da versem mi diyorum cabuk atlatrmı diye