Mavis34 2 ay 2 günlük bebeğim 4380 kilosu normal mi sizlerin bebekleri ikinci ayda kaç kiloydu. Bu arada 36 haftalık 2380 gram olarak doğmuştu oğlum
Bersahefem Mimoza_cicegi ama post sahibinin bebeği 36 haftalık 2380 gr doğmuş.gayet normal iyi kilo almış
LavininAnnesii Mavis34 gayet güzel kilosu bence şimdi buraya yüksek yüksek kilolar yazıp can sıkanlar olcak ama takılma🙏🏻Benim kızım şimdi 3 aylık 2.ay kontrolünde 4150ydi
Mavis34 LavininAnnesii aylık 500 gram üzerinde aldığı sürece sıkıntı yok demişti doktorumuz. Sağlıkları iyi olsun önemli olan o tabi
LavininAnnesii Mavis34 öyle tabi canım. İnsan istiyo iştahlı kilolu olsunlar ama olmayınca da elden bişey gelmiyo yemeyen bebeğe de zorla yedirilmiyo. Sağlıklı olsunlar sağlıkla büyüsünler 🙏🏻
benaslindayohum Mavis34 bizim kizda 2 kilo dogmustu 2. Ay kontrolunde 4 kiloyu gördü mama takviyeside yapiyorduk sirf anne sutu almıyordu anne sutunede eoprotin katiyorduk kilo alsin diye