Ardi09 Merhabalar bebeğim 3 ay 7 günlük bebeğime ara sıra mama veriyorum Hipp marka mama almıştım daha önceden içmişti ama son zamanlarda yüzünü ekşitip içmiyo. Kokusu da bi kötü zaten mamanın tadını beğenmiyor olabilir mi😄 bu mamaların lezzetleri birbirinden farklı mı ? Sorun ne olabilir sizce ?
larensmom Ardi09 bizde 1aydir hipp kullanıyoruz kokusu bana hiç tuhaf gelmedi hatta kızım çok severek içiyor bebegin mama istemiyo olabilir mi
ttugceymenn Ardi09 Mamalar 3 hafta içinde tüketilmeli açıldıktan sonra onunla ilgili bir sıkıntı mı oldu acaba ara sıra veriyorum demişsiniz
Nurrr12 Ardi09 benimkide aynısını yapıyor öğürüyor, aptamil conformil aldık doktor önerisi ile onu da içmedi
Yenidoganbakimi Ardi09 bende hipp kullanıyordum çok güzel içiyordu ama sonrasında içtiğini burnundan ağzından çıkarıyordu dokundu sanırım evolviaya geçtik şuanda iyi gibi
Ardi09 ttugceymenn baktım 16 kasımda almışım çok üzüldüm iyi ki söylediniz ya 🤲🏻 dokunmaz inşallah iyi ki yememiş 🥺
Ardi09 ankaku ya açıldıktan sonra 3 hafta içinde tüketmek lazımmış benim ki 5 hafta olmuştu bu yüzden içmedi galiba 🙄
ankaku Ardi09 bebelac dolg 4 haftada bitirdim sorun yasamadim .. surekli icsede 3 haftada bitmez ki içtikleri ne kadar 30ml? Bende günde iki sefer veriyorum.. o mamayi kızımda sevmemisti suan 5 yaşında bebelac gold kullandik. Şimdi oğlum bir aylik onda da aymi marka.. kokusu hiç güzel değil o mamanin
Ardi09 ankaku evet kokusu bi garip ben de farkettim onu ama baya memnun olan var içeriği en doğal mama deniyor o yüzden tercih etmiştim
ahk Ardi09 golden goat kullanıyordum ben de, bir sürerdir aynısını yapıyor. Sağlık ocağına gittiğimizde ebeye sordum. Bu aylarda yapıyorlar, mamadan sıkılmış olabilir dedi. Aptamil aldım. Dönüşümlü veriyorum daha iyi şimdi
ankaku ahk o mamayida denedim ben kızımı maf etti o mama bağırsaklarını hemen bıraktık bıraktık kutuyu attim çöpe sonra değerleri duzelmistti cocuk gastrolojiye goturmustuk o zaman iki aylik miydi neydi