Denizcimmm Arkadaşlar bebekler için en iyi hesaplama yapan atak haftası hesaplama uygulaması hangisidir ? Gündüzleri uyuyan oğlum nerdeyse bir haftadır asla uyumaz oldu. Uyusada Max 10-15 dk da geri kalkıyor. Uykusunu alamadığı içinde çok huysuzlaniyor.
ElifKeskinn https://bebekatakhesaplama.blogspot.com/2019/12/bebek-atak-haftas-hesaplama.html?m=1 Buradan bakabilirsiniz ☺️
Denizcimmm ElifKeskinn teşekkür ederim. Peki bu tabloya göre 40. Hafta olarak hesaplanmasını söylemiş. Benim bebeğim 37+1 de doğdu. 37 haftaya göre atak haftasında görünüyor. 40. Haftaya göre ise güneşli günler diyor. Ama bizim gündüz uykularımızdan eser kalmadı. 40.haftaya göre hesaplama mı yapılması doğrudur ? Bilenler varsa cvp verebilir mi lütfen.
ElifKeskinn Denizcimmm siteden doğum tarihi bilgileri kısmını dolduruyor musunuz ? Birde harika haftalar diye bir uygulama var ama ücretli o