Van’da yaşıyorum 50 de çalışıyor evim sıcak bebeğim 4 aylık yattığı için üşüdüğünü düşüyorum biz de uzandığımızda üstümüze illaki bir şey örtüyoruz bebeğime örtmüyorum ayaklarıyla tekmeliyor zaten uzun kollu zıbın takım giydiriyorum alt üst yelek polar çorap giydiriyorum uyurken yeleğini çıkarıyorum kalkınca tekrar giydiriyorum