Arc1993 Kızlar cuma günü teorik sınavım.Yakın zamanda giren var mı? Nelere dikkat etmeyelim? Zorluyorlar mı?
AyseAlyamm Arc1993 3 yıl önce girmistim yazılı sınava 86 ile geçtim düzenli olarak kursa gittim ve daha önce çıkmış soruları çözdüm netten ekstra bişey yapmadım canım
Mlkhrn Arc1993 hiç kursa gitmedim. Kurstan verilen kitaptaki soruları çözmüştüm sadece. 100 ile geçtim
Nisan12 AyseAlyamm Kurs yerim bana bi telefon üzerinden gireceğim bişey vermişti ordan yazılı sınava giriyordm dakikalıydı o sorunlardan hemen hemen hepsi çıkmıştı 98 ile geçmiştim 🙏🙏
Arc1993 Nisan12 sınav sonrası nasıl ilerliyor? Geçersek kurs mu bizi arıyor direksiyon dersleri için.