Merhaba anneler:)Oğlum 8 aylık anne yanı ahşap beşik kullanıyoruz ama artık hareketlendi ve çok rahat yatamıyor gibi hissediyorum sanırım park yatağa geçmek daha mantıklı olacak.Internetten biraz araştırma yaptım ama ara katı olan park yataklar 9 kgya kadar taşıyabiliyormuş yani en alt katta yatırmak gerekecek gibi.Çocuk memede uyuyor,uyuduktan sonra o kdr aşağı koymak zor olmuyor mu?Önerilerinizi de alabilir miyim hangi marka hangi model kullanıyorsunuz?