Merhaba hanımlar oğlum 8 buçuk aylık. 4 aylıkken bıngıldağımız kapanmıştı. Her ay baş büyümesi kontrol edilecek demişti doktor. Sekiz aylık sağlık ocağı kontrolünde baş çevresi 46 çıktı. 6 ay öncesinde de 46 idi. 2 aydır hiç büyümemiş. Normal midir sizce? Sizin bebişlerin nasıldı? Endişelenmeli miyim