birprensannesi__ benim kızımda 33 haftalık doğdu 1875 gr di kuvezden çıkardım ewe getirdiğinizde emme refleksi bile yoktu zorla besliordum ağzına 25 cc anca içiyordu kaşık biberon kullaniyrm aptamil premetil özel mama kullandık doktorumuz istemişti çok iyi kilo almasına sebeb 1 hafta 2183 gr çıkmıştı kızım şuan 4 ay 18 günlük 6000 gr 61 cm gayet emen sağlıklı minnoş bir kızım var korkma ilk zamanlar emerken içerken yoruluyorlar o yüzden ama zamanla toparlaniyorlar benim 12 gün kuvezde kaldı