OgrtmnZz Hrcntes blw yöntemi uyguladığım için mevsim meyvelerini veriyorum sadece başka da bir şey vermiyorum anne sütü alıyor
OgrtmnZz Betus_93 yok oluyor tabi de ben 9 aya kadar ek gıdaya çok yüklenmeme taraftarıyım o yüzden öğün olarak yemiyor yediğim meyvelerin tadına falan bakıyor o kadar.ama anne sütü yetmeseydi öğün olarak verirdim tabi
Emirhannnn OgrtmnZz 9 ay demek çocuğun damak tadı oluşuyo nerdeyse o çocuk çorba falan yer mi o saatten sonra bence hata yapıyosunuz tabi sizin tercihiniZ