Denizimmm Almilam aynı beni özetlediniz. Ne zaman bitecek bu gaz sancıları. Sabah ne kadar neşeli oluyor dediğiniz gibi saat ilerledikçe gaz sıkıştırıyor keyfi kaçtıkça kaçıyor 😔
Martannesi03 BabyGirl 9 mart bizimde. Aşırı hareketli aşırı. Uyunakken elleri ayakları asla 1 dk durmuyor. Eller sapur şupur ağızda. Memeyi bazen çok istekli emmiyo o yüzden nerdeyse saat başı emziriyorum az da olsa. Sanırım benim oğlum minyon tipli olcak. Şuan 6.300 ama tombik tombik değil halbuki bebekte biraz kilo severim ben 🤗 sağlıklı olsunlarda gerisinin hiç önemi yok. Ve birde gündüz uykularimiz azaldı 🤔 uyanık kalmayı tercih ediyor 🙃
Ahsenimltm Martannesi03 ideal kiloda bebeginiz. Ben kizima biraz fazla süt versem kisiyor anlamiyorum bu sık sık emzirip kilo aldiranlarinko nasil kusmuyor😄
BabyGirl Aselminaa fazla demedi doktor bir yaşındaki bebeklerin kilosuna ulaşmış şimdiden dedi aile hekimimiz söyledi çocuk doktorumuz değil merak etmeyin hareketlendikçe kilo alımları yavaşlıcak ☺️ Çok şükür sağlıklılar 🙏🏻
Tnzle 4 Mart doğumlu benim kizimda 5200 gram 61 cm konuşunca dinliyor iltifat edince gülüyor sesler çıkarıyor eli sürekli ağzında yanındaki eşyaları tutup emiyor uykusu gelince çok ağlıyor sallanincada durmuyo İlk defa bugün ayağımda sallarken döndü
BabyGirl Ahsenimltm bebeğim her talep ettiğinde emziriyorum bazen saat başı bazen 4 saatte bir değişiyor