Asliissoysal Kızlar triod için kan vermiştim doktor hala regl olmadım diyince gebelik var mı yok mu ona da bakalım istersen dedi sonuçlar çıkmış sağlık ocağına cuma günü gidecegim fakat anlamadım merak ettim sonuçlar ne
buselidunya Asliissoysal Google’a imgyukle yaz yüklemeye başla’ya tıkla yükle, sonra da aşağıda url sini kopyala buraya yapıştır 🤓
Asliissoysal KaganinAnnesi26 teşekkürler olmadığını bende biliyordum 4 ay önce doğum yaptım doktor öyle diyince bı tereddüt ettim
Nealakasivarrr Beta hcg adet olana kadar 5 e kadar çıkabiliyor. Benimki 5.3 çıkmıştı ama hamile değildim