Bejnatas S6- biz kullanıyoruz evet aldırıyor üç ayda 1 buçuk kilo galan aldı ki bebeğim çok hareketli
Ayseee27 S6- kullanıuorız 1 yaşından beri 20 aylık şuan bir yaşında 8 kiloydu şimdi 9300 fln yeni birazcık aldı çok hareketli
S6- Bejnatas kaç aylık benimki de çok hareketli yeni kullanmaya başladık 1 yaşında kızım normal mi içiriyorsunuz yoksa muhallebiye mi karıştırıyorsunuz
Bejnatas S6- bugün 2 yaşına girdi sabah doktor kahvaltıdan sonra dedi akşamda yatmadan önce bir kutu işte ama bebeğim anca yarım kutu içiyor içine kalık maması koyup koyu hale getiriyorum ben siz deneyin ama pipetli bardaklarda falan içer belki