Yarim_Kilo_Kiyma mayaladığım yoğurdu tencereye döküp kaynatıyorum, kaynayınca altını kısıp iyice su ve peynir ayrışsın diye kaynatmaya devam ediyorum. Yaklaşık yarım saat falan, sonra süzüyorum. İyice süzdürünce hazır oluyor. Belli bir ölçüsü yok yani, elimde ne kadar yoğurt varsa o kadarlık yapıyorum. Yarım kiloluk kavanozu kaynatınca genellikle 1 haftalık peynir çıkıyor. Yetiyor da artıyor bile.