1 hafta önce doğum yaptim. Doktor hafif sarılık var dedi 2 saat olmadan uyandır emzir dedi ama uyandiramiyorum. Uyanınca da ağlamaktan emmiyo.gaz sancısı cekiyo. Gazını çıkarınca da rahatlayıp geri uyuyor. Çok çaresiz hissediyorum. Kaşık kaşık verdim sütümü uyurken. 2 saat uğraştım vermek icin. Çok zor oldu uyurken yutturmak. Ama emsin istiyorum.😔😔😔😔😣😣