Merhaba anneler. Kızım 2 gündür ateşi vardı bugün doktora gittik kan tahlili aldilar ateş dusmeyince aerum taktılar bağışıklığı cok zayif kan değerleri cok düşük ve on gün içinde 600 gram kilo vermiş 😞 bi çeşit mikrop kapmış ismini soyledide yabancı bisey aklimda değil ek gıdaya basla dedi 3 gün takip etcez atesini cumartesi kontrolü war ben yavaştan tadimlara başlamıştım kilo aldircak tarifler verin lutfen 600 gram vermesi sıkıntı dedi korktum iyice kilo aldirmam lazım lütfen tarifler verirmisiniz