Tugce_hckrkmz37 Bebeğimegiyim instagramdan alısverş yaptım tulum yerine bana berbt bi pijama göndermişlr 10 tl pijama bnden ise 85 tl alındı ürün bedeli suan ne cevap veriyor ne mesajımı görüyor lütfen instgramdan şikayaet edermisinz teşekkür ederim https://instagram.com/bebegimegiyim?utm_medium=copy_link
dandiniko Tugce_hckrkmz37 instagramda alışveriş sıkıntılı oluyor maalesef bende bilinmedik sayfalardan yada ortak arkadaşlarımın olmadığı sayfalardan bişey almıyorum. Mesajınıza geri döner umarım
Tugce_hckrkmz37 dandiniko normlde asla almam ama bi boslukta bulundum genelde trendyol e bebek felan alıyorm 😏
dandiniko Tugce_hckrkmz37 instagramda bunları şikayet edecek bi sayfa var mı acaba 🤔 bir iki kişinin spam atmasıyla bişey çıkmaz çünkü
Zeynep_Eren18 dandiniko https://instagram.com/ifsa_dolandirici_sayfalar?utm_medium=copy_link bu sayfa dolandırıcı sayfalarını ifşa ediyor bi bakın derim msj atın geri dönüş sağlayacaktır
Eylusunannesiii Tugce_hckrkmz37 https://instagram.com/uyariidikkat?utm_medium=copy_link bu sayfaya ifsala paylaşsınlar
Zeynep_Eren18 Eylusunannesiii aaaa evet😀 çok yoğun takipçisi var oranın ve maalesef ki çok mağdur var