Hanımlar merhaba, bebeğim 11 aylık oldu. Her beslenme postunda ben varım neredeyse 😂😂 iştah konusu doğduğundan beri beni o kadar yıprattı ki anlatamam. Her neyse şu anda bir düzen kurdum sayılır. Sabah uyanınca mama veriyorum içtiği kadar 1.5 saat sonra kahvaltı yaptırıyorum. Klasik kahvaltı yapıyor, yumurta haşlama ya da tereyağında omlet, peynir, yoğurt, pekmez gibi. Sonra uyku ve uyanınca bir daha mama 1.5 saat sonra çorba mutlaka kıyma ve ilik sulu. Yanında sabahtan kalan yoğurt. Ardından ikinci uyku, uyanınca tekrar mama bundan sonra ne vereceğimi bulamıyorum tıkanıyorum. Yani kendi yemeklerimizden salça ve tuz baharat olduğu için veremiyorum. Sizler akşam neler veriyorsunuz bana da fikir verir misiniz?
Bu arada bunca yazdım daha ne istiyorsun yiyor demeyin 😂😂 bunlar benim ona hazırladıklarım ama asla onun yedikleri değil 😂😂 bazen 1 kaşık dahi yemiyor o öğün öylece geçiyor 🥺🥺