Deletedmom_49 Kızlar örnek veriyorum. 1 yumurta sarısı ile omlet+ 1 çay kaşığı keçiboynuzu özü+ 1 tatlı kaşığı peynir gibi gibi.
Naydin Deletedmom_49 herşeyi yiyebilir😀 ben blw yöntemiyle besledim. Alerjik besinleride denedim yumurtanın beyazınıda veriyorum. Dometesde veriyorum. alerjisi yoksa devam ettim. Kızım 10 aylık olcak. İnstada @birlikteanneyiz sayfasını gakip ediyorum orda aylara göre tarifler var. İyi oluyo. Örneğin. Tarhana tostu yapıyorum birgün zeytin domates yanına. Birgün kayısı pankek yanıma dınetes zeytin keçi boynuzu özü. Birgün avakadolu krep. Birgün sebzeli fincan yumurta gibi. Çok seçenek var dediğim sayfayı takip edin derim. Bebeğinizi nasıl beslediğinizi bilmediğim için yöntem olarak. Blw de koyuyosun önüne kendi yıyor. Sevgiler bebekler sağlıkşa büyüsün. 🥰
GiybetReis Deletedmom_49 biz 9. Ayda yumurta beyazına ve domatese geçtik. Doktor dene demişti. 10 ay olmak üzereyiz şuan kuzum. genelde omlet yapıyorum. Bazen muzlu ya da peynirli vs. yapıyorum. Bazen Tereyağına üzüm pekmez ekleyip veriyorum. Domates yiyor bazen cok az sabah. Tüm kahvaltı boyunca bi yumurtanın ancak yarısını yer kızım. Bi tatlı kaşığı kdr peynir yer. (her sabah kesin) Bazen ilave Bi çay kaşığından daha az pekmezle yağ yer. Ruşeyn ekmeğe sürüp veriyorum pekmezle yağı. O gün pekmez olmaz domates veririm mesela. blw denemedim. Deneyemem ben. Biraz daha ilerde .
SemaK Deletedmom_49 1 yumurta sarısı, 1 tatlı kaşığı kadar tahin pekmez, 1 tatlı kaşığı peynir, çeyrek muz ve pekmez karışımı, 1 salatalığın içi. Her sabah düzenli veriyorum bazen yumurtayı omlet yapıyorum
Deletedmom_49 Naydin malesef blw yemiyor çok isterdim ama ne ben ne o bize göre değil sanırım🤭 kendim besliyorum. Fakat oğlum da bir buçuk aydır ek gıda reddi var zorla yediiryorum yani. O da bağışıklığı en son çok düştü diye hastalık geçirdiğinden toparlamaya çalışıyorum. Mürşide hanımı bende severek takip ediyorum ❤️ merak ettiğim bu kaşıkla beslerken neyi ne kadar vericem 😂
Ohaezgi Naydin bende mürşide hanımı takip ediyorum, çok şey öğrendim ondan 😇🙏🏼 10 aylık kızım herşeyi yiyor blw ile🧿
Wanderlust Deletedmom_49 anne sutu aliyorsa gunluk 2 cay bardagi kadar ek gida verebilirsiniz mama ile besleniyorsa bebeginiz ne kadar yerse verin sorun olmaz. Cogunluk yine mama/anne sutu olucak sekilde porsiyonlari ayarlarsiniz. Sabah mesela 4 parmak genisliginde dilim peynir, 1 yumurta sarisi falan yiyor. Oglen 1 kase corba aksam da 1 porsiyon sebze yemegi/kofte/tavuk veya balik. Dis donemlerinde kahvalti ve oglen yiyor sadece bazen tek ogun yedigi oluyor ek gidayi veya sadece yogurt/meyve aliyor degisiyor ruh haline gore onun disinda sik sik emziriyorum
Deletedmom_49 GiybetReis blwyi ben denedim yok anacim mıncıkliyo istemiyor bile 😂🤭 tereyağı üzüm pekmezi anlamadım kuzum çok aydınlatır mısın
Deletedmom_49 Wanderlust benimkide sabah 1 yumurta sarısı+ 1 çay kaşığı keçiboynuzu özü+ 1 tatlı kaşığı peynir+ 1 adet zeytin. Öğlen meyve rendeliyorum veya meyveyle muhallebi yapıyorum. 1 çay bardağı kadar. Akşam da yemek veriyorum bir çay bardağı kadar. Sizce çok mu böyle ilerleyim mi? Anne sütü alıyor evet.
GiybetReis Deletedmom_49 yarım çay kaşığı tereyağ koyuyorum tabağa üzerine üzüm pekmezi döküyorum biraz. Ruşeyn ekmek alıyorum kızıma. Sonra ekmeğe bandırıp veriyorum😊
Wanderlust Deletedmom_49 bence normal hatta az bile sayilir cunku 9.ayda 3 ana ogune gecilebiliyor artik yine de doktorunuza danisin her bebek gelisimi bir degil burdan yanlis yonlendirme yapmis olmayayim☺️
Deletedmom_49 Wanderlust bu 3 ana öğün olmuyor mu ki? Kahvaltı ara öğün akşam yemeği olarak. 1 yaşına dek çünkü üç öğün verin diyorlar
Wanderlust Deletedmom_49 ben 3 ana ve 1 veya bazen 2 ara ogun veriyorum doktorunuz ne derse onu dinleyin her bebek gelisimi kendine ozeldir bilgiler ortalama bilgiler bebekten bebege degisebilir ☺️