Adiyokkitabin Hadi bakalım kızlar hatırlayınn😉😉 Eşim benden pabuç topu istemisti hayır bilmiyorum tarifte bulamadim megerse patatesli mantinın şekilli haliymis😟😀😀😀
DominikCumhuriyeti1 daisymomm bu nasıl bır ıkılıdır allahım knk gelıyorum bende içli köfte yapmayı bılıyorum bırlıkte form annelerini doyurlom 👌🏻😂
Ndmdmr Kuzeyin_annesii al bendedende okadar bütüngün ev yerleştirmiştik memleketten çok ızak bir şehre yerleştik çünkü ilk yemeğimizde melemendi ama beraber yapmıştık beğenmeme şansı yoktu 🤣🤣
Ayaz_35 Makarna😄😄halada öyle esim makarnayi cok sever Makarna yapmamjn sebebi bizim dugunde herkez korona olnuş bizde balayindan döndük direk test yaptirmaya gittik ozaman hastaneler cok yogundu aksam 10 da geldik aklima ilk gelen sey makarna oldu ☺️☺️
seheriko Adiyokkitabin orman kebabı istemişti pisliğine 😂 ama çok güzel yapmıştım mors oldu ihiihihiihihihiihi
Ayaz_35 Ve yemek yapmayı cok bilmem aslinda biliyorumda elimin lezzeti hic yok boyle bazen yaptigim yemekkeri ben bile yemiyorum guzel olmamış diye esimde katlaniyor napsin hep diyo annemin yemekleri cok guzeldi😄😄
Duyulurum Adiyokkitabin hiç hatırlamıyorum merak da ettim acaba ne yaptım 🙃 Eşiniz de daha kolay bir yemek isteseymis keşke 😄 aşerir gibi yemek istemiş 😄
Adiyokkitabin Duyulurum ooo sarma yapmistim. Bide 0 bilgi elimi surmezdim bekarken annem simdi soyleniyor bana yapmadin diye😂