35 günlük erkek bir bebeğim var. Sürekli emmek istiyor bıraktırmasam saatlerce emicek. Ee tamam emsin diyorum ama haliyoe sonrasında kusuyor. Ee memeyi bırakınca da cayır cayır ağlıyor. Napacağımı şaşırdım. Emzik almak isteyen bir bebekte değil zoraki 3-5 dk anca ağzında tutuyor. Zar zor uykuya geçiyor gibi oluyor 10 dk içinde mıkır mıkır uyanıyor. Benim gibi olan var mı çok yorgunum ne uyku var ne bişey :((