Merhabalar ☹️ 15-20 gündür dışarıya çıkmıyorum. Pandemi başından beri çok dikkat ettim ama geldi mi geliyor demek. Geçen hafta bebeğimi göz muayenesine götürmüştüm sanıyorum oradan gelmiş. Eşim negatif ve bebeğimde şu an için belirti yok. Alerjik astım hastası olduğum için ateşim 39 olana kadar covid ihtimalini vermedim. ☹️ Bebeğim 5 aylık olmak üzere anne sütü ile besleniyor. Alerji mamasına alıştırılmış değil biberon bilmiyor. Emzirirken covid atlatanınız varsa önerilerinize açığım. Bebeğimi nasıl koruyabilirim?