şimdiye kadar hiç sıkıntımız yoktu, dün tekirdağdan rizeye geldik yaklaşık 16 saat yol sakin sakin geldi, emmesinde uykusunda hiç problem yaşamadık, bugün kalktığından beri bambaşka bi çocuk sanki uykusundan uyanırken ağlamaya başladı 15dk kesintisiz canı yanar gibi ağladı emmek istemedi sakinleştikten sonra emdi geçti sandım uyudu uyandı yine aynı 3 ay 1 günlük bu arada, böyle bi durum yaşayan varmı? neden oldu acaba hiç ağlamayan bebeğim ağlıyo içim parçalandı.