Merve_3460 6 aylık bebeğim yüzü çok kuruyor hatta sol gözünün altında kırmızı çatlak gibi bsey oldu kuruluktan diye düşünyrm nemlendirici önerisi yapabilir misinz birde bebek yağı kullansam iyi gelir mi kuruluğa
minikcivcivinannesi Merve_3460 içeriği temiz , biri krem gibi biri stik ama hangisi daha iyi olur nemlendirme açısından bilmiyorum yorumlar ikisinde de güzel