Kızlar bi bileniniz vardır diye size sorayım ablam annem covid ilk gebeliği çok heyecanlı ama tanında kimse duramicak suan 35haftalık nst girdi sancı 35-47arası gidiyor sancımı sizce dogurcakmıyım dedi net bişey demedim panik olmamak için benim nst baktım doğum yaptığım gün bile sancı 27cıkmış sizce doğumu yaklaştı mı karantinanın bitmesini bekliyoruz hepimiz destek olmak için annem biraz daha ağır geçiriyor