momyshark1 şuan 29 aylık ama biz 3 ay önce kullandık.(Bağışıklık değerlerimiz normaldi bu arada düşük olduğu için vermedi, ben istedim o da kullanabilirsiniz elbette faydası olacaktır dedi.) Doktorumuzun talimatı doğrultusunda mesela ayın 3ünde başlayıp 13ünde bir seri kapsülü bitirdik zaten 10×3 şeklinde bulunuyor içerisinde. Daha sonra diğer ayın 3ünde başlayıp 13ünde sonlandırdık ve böylece 3 aylık sürece 30 kapsülü yaydık. 6 ay koruma sağlıyor demişti, üzerine oğlum 2 3 kere hasta oluyor gibi oldu ama bir günlük ya da yarım günlük şikayetler oldu hafif, hoplaya zıplaya geçirdi elhamdulillah. Zaten bağışıklığın güçlenmesi hiç hasta olmayacağı anlamına gelmiyor, hastalıkların daha hafif geçirilmesi anlamına geliyor. Kullanımı da her gün yoğurt, çorba, pilav neye denk gelirse kapsülü açıp tozunu döküyorsunuz bu kadar 😊