Mom00 7 aylık kızım iki gündür ne çektiğimi bir ben biliyorum. Tam 2 gündür aç resmen. Emmiyordu zaten mamayı da kabul etmiyor , ek gıdayı da. Sabahtan akşama kadar türlü şeyler deniyorum daha önce tattırdığın sevdiği şeyleri. Yok malesef. Tek kabul ettiği şey su. Ben diş diye düşünüyorum. Kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim. Doktora danışınca buraya da yazar mısınız ? Kolaylıklar diliyorum.