Hlyvk Arkadaslar bugun 8 haftalik ve bebegim hareketleri degidti cok agliyor daha cok sut istiyor daha cok kusuyor be durdursksiz agliyor atak donemindemiyiz 39+3 te digum yaptim
birmelekannesiiio Hlyvk gazı olduğu için yapıyor, dikkat et acıkmış gibi hareketler yapar toksa emzirme veya mama verme daha çok gaz olmasına sebep olur, damla kullanıyormusun
Hlyvk birmelekannesiiio evet kullaniyorum kimyon 2 cesit var ama banamisin demiyor gazinida cikardi ama cok hzuursuz uyumuyor boyle bir yeri agriyormus gibi cok agliyor
Deletedmom_61 Hlyvk ah bizde 6.haftadayiz aynı durum gazını yapıyor ama hep kendini sıkıyor gözünden uyku akıyor ağlıyor uyumak için ama biyeri agriyormus gibi ağlıyor şaşırdık ne yapacağımızı
Hlyvk Deletedmom_61 o hafta benjmde oyleydi ama bu kadar devildi uyku ve yeme duzsni bozulmustu 7 hafta duzene girdik suan daha beteriz