Kucukprenss Hanımlar oğlumun süt ürünleri alerjisini açtım aralıklarla bissürü şeyler verdim kek,kurabiye,sütlaç,puding vs hiç bir sıkıntı olmadı şimdi normal herşeyden yiyebilirmi acaba yapnlar nasıl yaptı fikir verirmisiniz