6 ay 10 günlükken bebeğimin boyu 67 cm çıktı. Ebe bir yorum yapmadı. Boy konusunun genetik olduğunun farkındayım tabi ama acaba yaşıtlatından geri mi onu merak ediyorum. Çünkü 36. Hafta da 45 cm doğdu çok kısa doğduğu için boy konusunda biraz korkuyorum. Bu ay için normal mi 67 cm . Doktorlar genelde çok geniş bir aralığa normal dedikleri için size sormak istedim