Ysmn-bdl Kbr11 Allah çok çok yardımcınız olsun hayırla sağlıkla büyüsünler de inşallah hepsi geçecek 🥰
Aynur13 Ysmn-bdl az kalmış o zaman maksimum 35 gün sürüyormuş ama çok garip bi şekilde bi gün bi uyanıyorsunuz ki herşey geçmiş eski düzene geri dönmüşsünüz ben bikaç kere akşamları 30 cc kadar mama vermiştim çok aç olduğunu düşündüğüm zaman
Derininannesiiiiii Nasıl bi dönemse bu bizde aynı durumdayız akşamları çok değil Allahtan ama gündüz uykuya geçerken cebelleşiyor resmen benimle. Kaldı 19 gün 🙃
Baloncuk41 4 aylık bebegi hasta ettim afferim bana doktor muhtemelen ablasindan gecmistir dedi ama onuda uzak tutmayı beceremedim hep dibinde hava veriyorum bide balgam söktürücü şurup insallah çabuk toparlar 😔
Aynur13 Baloncuk41 lütfen böyle düşünmeyin benim bebeğimde 2 aylıkken hasta olmuştu ama ilaç kullanmamıştım yani doktor yazmıştı ama cigerleri temiz olduğu için ben sürekli izotonik suyla temizlemiştim oda balgam attırıyordu herşey yoluna giricek hiç üzmeyin kendinizi onlar çok daha güçlü
Ysmn-bdl Baloncuk41 çok geçmiş olsun 💐 ama öyle demeyin siz bile isteye hasta etmezsiniz aynı ortamdalar hassaslar olur öyle iyileşir inşallah ❣️
escmrk Ysmn-bdl nasıl olsa uyucak diye kendimi rahatlatıp sakin kalmaya çalışıyorum sağa sola dönmeye çalışıyor hep yüzüstü durmak istiyor sürekli bağırıyor 5 dk ilgilenmedik mi yırtıyo kendini, en azından gözümüz onda olsun istiyor
Ysmn-bdl escmrk uyuyacak ama uyuyana kadar canımı okuyo yine yara oldu hep çığlık çığlığa ağlıyo bide 😣
Ysmn-bdl Naciyeylmz nasıl hesaplanıyor bugün 4 ay 10 günlük 😳hafta olarak 15 ile 18. Haftalar diye biliyorum
Dugu Herşey okadar mı aynı olur. 3 ay 28 günlük. Ne emiyo ne uyuyo.. memede kavga ediyo ememk istemiyo başını çeviriyo. Uzattığımda kendini yırtıyo oğlum. Beni full ayakta gezdirin istiyo. Karnı tok olsada ağlıyo . Bir tek uyuduğunda emiyo. Şafak 17
Ysmn-bdl Dugu kucakta gezmek istemesi etrafı keşiften hadi o tamam ama hiç bişeyden memnun değil ki mız mız iki dk sustuğunu bilmiyorum ☹️
Naciyeylmz Ysmn-bdl cnm gogleye atak haftadi hesaplama yaz goruceksin bebeğinin doğduğu günü yaz bilgi verir sana
laliko35 Ysmn-bdl düzelmedi 4.ay atağından sonra her bebek bir değil ama aranız da 1 hafta olan bi arkadaşım var benden bi hafta önce doğum yaptı bebeği sabaha kadar uyuyor benimki imkanı yok 🤣
Hazal_170721 Ysmn-bdl ben dişleri için jel aldım bide parmağa takılan minik diş kaşıyıcıları var onlarla masaj yapıyodum 4.ay atağını yeni atlatmış biri olarak söylüyorum benim için 3.Dünya savaşı gibiydi Allah yardımcınız olsun 🤲🏻
Ysmn-bdl Hazal_170721 dişlik aldım ama kullanamıyor sizin dediğinizden alıp deneyim bi 🙁 ne kadar sürdü nasıl bitti
Hazal_170721 Ysmn-bdl tam 1 ay sürdü hep ağlıyodu gece yarım saatte bi uyanıyordu bide benim kızım tamamen mamayla besleniyor memeyle sakinleştirme şansım bile olmadı hep kucak istiyordu birden başladı birden bitti ama bu sürede uyanıklık süresi arttı gerçekten bambaşka bi düzene geçtik