nesekaan arkadaşlar 13 aylık 2 haftadır yuruyor kış gunu yururken rahat edebılecegı ayakkabı onerisi olan varmı
ftsdmrhn Oğlum da 1.5 aydır yürüyor 13.5 aylık oldu oda, ilk vicco nün klasik ilk adım ayakkabılarından almıştık gayet güzel yürudu. Yine vicco nün ilk adım botunu aldık. Şimdilik biraz afalliyor bilekten olduğu için ama alışır bence güzel bot.