sgsgsgsgsgsgs Bebeğim ayağının üstüne dik tuttuğumuz da hiç basmıyor normalmidir acaba kilosu 4 aylıkken 8 di biraz toplu acaba ondan mı diye düşündüm ama hastaneye götürücem 6 aylık da ama bekleyemedim yaşayan tecrübeli anneler varmıdır