Oguzhan_1605 Merhaba arkadaşlar zinco gaz damlasını kullanıyorum dünden beri sanki etki etti gibi biraz en azından daha rahat gaz çıkartıyor fakat bebeğimde uyku yaptı sanki kullanıpta böyle olan var mı bir zararı olur diye korkuyorum
Ugggg Oguzhan_1605 sabah 4 akşam 4 damla kullandım uyku yapmadı bu tür damlalar düzenli kullanımda 10 gün içinde etki ediyo bı zararını görmedim gaz sancısı cekmedigi zamanda hemen biraktim
Elissaaaaaa Oguzhan_1605 gaz damlaalarının etki süresi 14 günden sonra başlıyor canım hemen etkisini göremezsin. Bende zinco kullandım çok memnundum👍🏻
Mom06 Oguzhan_1605 demekki gazdan uyuyamıyomuş çıkartınca rahatlamış canım bırak uyusun uyuyup büyüycekler 😊
Agg0207 Oguzhan_1605 rahatca gazini cikarttigi icin uyuyordr cok dogal sancisi bir sikintisi yoksa zaten bebek dedigin uyuyarak buyur
Ugggg Oguzhan_1605 uyku hali belki fazla verdiğin içindir dört kere dört damla verdiysen çok fazla üzerinde yazıldığı şekilde kullandım ben ayakalrini sıcak tuttum binsure sonra kesildi sancılar bıraktım hemen
[silindi] Oguzhan_1605 her bebeğe farklı damlalar etki ediyor benimkine de metsil iyi geldi hemen kullandığım gün etkisi başladı çok şükür kendi kendine gaz çıkarıyor