Feride10 Batıkentteki kreşlerle ilgili iyi ya da kötü tecrübesi olanlar paylaşabilirler mi? Şimdiden teşekkürler🙏
gizemito Feride10 Bizde Batıkent te oturuyoruz. Turgut özal dayız, burada baya kreş var ancak hiç tecrübem yok. Üstte kalsın bize de lazım olur ilerde 🥰