Merhabalar ben doğum yapalı neredeyse 4 ay oluyor. 15 kilo verdim sadece 4 kilo kaldı . Ama sabahları uyanınca ayaklarım deli gibi şiş oluyor ödem var belli ama yeşilçay içemiyorum bebek zayıflar diye. Emiyor çünkü. Başka verebileceğiniz tavsiyeler var mı. Ağrı yapıyor çünkü 🥺