Merhaba güzel anneler. 6 ay 21 günlük bebeğim var. Gece en az 4 kez kalkıyor ve meme emmiyor mama yiyor her kalkmada mama mutlaka yiyor yemeden yatmıyor kesinlikle. Su ile kandıramıyorum suda içmiyor.
Ne kadar doğru bilmiyorum ama gece mamasını kesmek için uyku veren damla yada bitki çayları kullanmak istiyorum hem uyusun rahat uykusunu alsın diye hemde mamayı unutması lazım gece için.
Daha önce uyku problemi yaşayıp memnun kaldığınız ürün yada bitki çayı vs var mı
Mamayı yada nasıl kesebilirim .
Bu konuda daha önce deneyip memnun kaldığınız yöntem , bilgi varsa paylaşırsanız sevinirim 🤍