Kelebegim_1 canim ilk baslarda az gelmesi normal, sen sakın uzulme. Benim bebegimde erken dogum ve 17 gündür kuvezde. Hergun duzenli sagdim ve kendimi uzmemeye calistim, olumlamalar yaptım. Insallah bebeklerimiz kisa surede iyilescek ve sutumuzde onlarin ihtiyaci dogrultusunda artacak 🤲