Kızlar merhaba bugün doktor kontrolüne gittik 6 ay 22günlük 7ayımıza giriyoruz baş çevresi 47cm boyu 70cm zaten karnımdada hızlı ilerleyen bir bebekti kafası ozaman da büyüktü doktorum hatta hep koca kafalı oğlun olcak derdi bugün oğlumun doktoru baş çevresi sınırda bi ultrason çekelim dedi haftaya çarşamba ultrason çekeceğiz varmı böyle olan çocuklarınız allah korusun kötü bişey olmasından korkuyorum da normal mi acaba