YigtnAnnesi Ya dibine tutuyor neden ben anlamadım bunu bilen varmı aşırı derecede tutuyor ama fisinide attım geri alirlar mi? Sizce
BurcuKucuk YigtnAnnesi aslında ben ondan anneme ( kayınvalideme ) almıştım ama çok memnun. O kahve makinalarını süt bozuyor maalesef
Aykizimm YigtnAnnesi Süt her kahve makinesinde dibini tutar 😃 Sütsüz deneyin birde sütlü kahveyi hep cezvede yaparım ben 🤭🌼
YigtnAnnesi Aykizimm evet evet sütsüz dibine tutmuyor ama sütlü nasıl yapacaz acaba iyice kariatircaz herhalde 😂
YigtnAnnesi BurcuKucuk Oyle mi sütsüz yaptım yapismadi ama ben sütlü nasıl yapacam dibine tutmaması için