Kızlar geçen hafta perşembe günü eşimle 3.doz biontech aşımızı olduk. Aşıdan bir veya bir buçuk gün sonra eşimle ikimizde boğaz yanması burun akıntısı vs oldu. Benim boğazın şişti şu an bildiğiniz grip gibiyim. Çok çok az koku alabiliyorum. Eşimde bir sıkıntı yok hafif boğaz yanması ve geniz akıntısı dışında. 3.doz aşıdan sonra böyle hasta olan var mı ya? Aşıdan mı kaynaklı anlamadım. Evden dışarı çıkmıyorum normalde. Soğuk aldım desem nerden alıcam. Halsizlik falan pek yok. Sadece boğazım bayağı kötü :(