Muzeysel Linoss biz felaketleri oynuyoruz sanırım. Uykuya direnme ve herşeye ağlama var. İştahı yok ve sürekli kucakta gezmek istiyor. Artık avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum 😞