Selam anneler, kızım 3 yaşına girdi, uyku için denemediğimiz şey kalmadı, hep az uyuyan sık uyanan bir çocuktu ama küçükken onu anlıyordum gazı var uyuyamıyor, diş çıkarıyor uyuyamıyor, emmek için uyanıyor vs vs diye hep sakin kalıyordum şimdi 3 yaşında emme yok, diş yok, gaz yok neden uyumaz ki bir çocuk ? Uyumaz derken şöyle oluyor aslında uyuyor ama 1 saat bile surduremiyor uykusunu dün gece 8 kere kalktı, sallanarak falan da uyumuyor poposuna piş piş yapıyorum ilk uyuturken sonraki kalktıklarında yapmıyorum,
yarım gun kreşe gidiyor sabah 8.30 da kalkıyoruz, öğlen 13.30 da alıyorum, gündüzleri uyutmamak için direndim okul başladığında ama akşam üzeri 6 gibi koltukta yerde sızıp kalıyor veya çok ağlıyor, bende okuldan gelince hemen 2 de uyutuyorum 3 de uyandırıyorum ki gece uykusunu etkilemesin diye, akşam da 10 gibi yatıyor. Önceki gece 5 kere uyandı, dün gece 8 kere uyandı, hiç 1-2 kez olduğu olmadı en az 4-5 kez kalkar genel olarak, çişi gelir, su ister, beni sevdiğini söyler, bazen piş piş yapmamı ister bazen yanında beklememi ister, döner döner döner çarşafları birbirine karıştırır ama uyuyamıyor farkındayım zorlanıyor. İyi geceler çayı aldım verdim bana mısın demedi gram etki etmedi, doktora goturmeli miyim hangi doktora götüreceğim onu da bilmiyorum ama yoruldum beden olarak tükendim artık