Kızım şimdi 4 buçuk aylık Şubat başı işe başlamak zorundayım. Kendi annem yok maalesef, kayınvalidem bakacak oda çok iyi bakar eminim ama kızım çok hareketli şimdiden bakarım ama nasıl olacak diye oda korkuyor. Bırakıp gideceğim için ayrıyetten içim şimdiden bir buruk. İllaki kafamda bir sürü soru var. Sizin nasıl geçti çalışmaya başlayınca buna alışma süreciniz?