Annebebek58 bizde molfix kullaniyorduk fiyatlar artinca bez arayisina girdim. 2 gündür kullaniyorum henuz bir sizdirma pisik bi sorun yaşamadık. Kalip biraz da olsa molfixten buyuk gibi ama ikisinde de 3 numara kullaniyorum. Biraz naylonumsu evet bir molfix kalitesi yok ama fiyatlar boyle olunca çaresiz uygun bez bakiyoruz ne yazikki