Hayvanların can sıkıntınıza iyi gelsin yanıma arkadaş olsun diye sahiplenip , bebekleri olunca bir eşya gibi gözden çıkarabilenleri anlamıyorum , anlamayacağım … İlerisini düşünerek hareket etmeliydiniz . Hiçbir canlıya bunu yapma hakkımız yok bence . İçiniz nasıl rahat edecekse öyle yapın.