Busenurkrhsn Mamaya verilen parayı emzirme danışmanına verin bence ben devam ediyorum mamaya danışmanlık almadım ama meme mama gidiyoruz memeyi çok ısırdığı için, bebek daha küçükse kesinlikle danışmanlık alın süt artırarak mamayı bıraktırıyorlar benim instagramda takip ettiğim bi bayan var emzirme danışmanı doula diye ümmühan hanım sorularınızı da ücretsiz yanıtlıyor hem bi sorun bence