Merhaba ben 15 Mayıs’ta sezaryen ile doğum yaptım kanamam ilk başta olması gerektiği gibiydi 20. Günden sonra azalmaya başladı akıntıya dönmeye başladı gibi oldu daha sonra bir anda kahverengi pıhtı şeklinde kanamam olmaya başladı son iki gündür bu şekilde yaşayanlar bilgi verebilir mi ters giden bişeyler var gibi düşünüyorum 🤔