Arenberktos ben de doğduğunda yenidoğan almıştım hep boşaymış çok aldığım için çoğu şeyi 1 kere giydiremedim hemen büyüdü şuan 10 aylık 1,5 2 yaş alıyorum kıyafetlerini kilosu 10,5 12-18 bile dar geliyor bazen ama civilden bugüne kadar alıp da memnun kaldığım tek şey uyku tulumu oldu. Gerçekten düşük kalitesi genellikle lcw ve hm den alıyorum kıyafetlerini kumaşları dokusu daha sağlam daha yumuşak 60 derecede yıkıyorum üstelik 1400 devirde yıkanıp kuruyor yine de çekme hiç yaşamadım. Yazın civilden lacivert şortlu takım almıştım bi girdi makineye hem kıyafetleri boyadı hem de rengi 10 yıldır giyilmiş gibi soldu hiç giydirmeden.. beğenmiyorum civili uygun fiyatlı ama dandik ürünleri binde bir kaliteli denk gelirse alıyorum